هدایت به بالای صفحه

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام را بیشتر بشناسید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در سطح دنیاست که در کشور ما نیز بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد. شما در این شبکه اجتماعی می توانید لحظات و علاقه مندی های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و افراد دلخواه خود را دنبال کنید. این پتانسیل باعث شده است تا اینستاگرام به روشی برای کسب درآمد اینترنتی و یا محبوبیت نیز تبدیل شود. لازمه بدست آوردن محبوبیت بیشتر یا کسب درآمد از طریق اینستاگرام، داشتن دنبال کننده های بیشتر است. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا روش های افزایش فالوور در اینستاگرام را فرا گرفته و این روش ها را در پیج های خود اعمال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود دست پیدا کنید.

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور برای کاربران اینستاگرام می تواند از دو جنبه دارای اهمیت باشد. نخست برای دستیابی به محبوبیت بیشتر و دوم برای ایجاد یک روش کسب درآمد. جالب است بدانید که در لیست پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام، افرادی مثل کیم کارداشیان و سلنا گومز، به ازای هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام آپلود می کنند، درآمدی حدود 500 هزار دلار بدست می آورند.

این پتانسیل بسیار بالا در کسب درآمد، سبب شده است تا افراد بسیاری روی به استفاده از آن آورده و شروع به جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی نمایند. علاوه بر این، محبوبیت مجازی، عامل دیگری در ایجاد انگیزه برای جذب مخاطب و یا فالوور بیشتر در اینستاگرام می باشد. خیلی از پیج های اینستاگرامی وجود دارد که در زمینه کسب درآمد یا انتشار پست های تبلیغاتی، فعالیتی ندارند، اما محبوبیت زیادی را بین کاربران اینستاگرام کسب کرده و از این طریق هواداران بسیاری را بدست آورده اند.

به هر حال هر انگیزه ای که برای افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام خود داشته باشید، راه و روش تقریبا یکی است و باید یک سری مراحل را انجام دهید تا به مرور زمان بتوانید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش داده و به جایگاه مورد نظر خود دست پیدا کنید. ما در ادامه 10 مورد از مهمترین روش های افزایش فالوور را به شما معرفی خواهیم کرد که پیشنهاد می کنیم حتما این روش ها را مطالعه و در صورت امکان در صفحه اینستاگرام خود به کار گیرید.

هشتگ ها که با علامت “#” آغاز می شوند، در واقع عباراتی هستند که با استفاده از آن ها می توان به تمامی پست هایی که دارای آن هشتگ هستند دست پیدا کرد. در اینستاگرام اگر یک پست با هشتگ خاصی علامت گذاری شود، حتی اگر جزو دنبال کنندگان پیج منتشر کننده آن پست نیز نباشیم، می توانیم با جستجوی هشتگ، آن پست را مشاهده کنیم.

اگر قصد برندسازی دارید حتما باید از هشتگ ها استفاده کنید. یک هشتگ متناسب با فعالیت خود ایجاد کرده (به عنوان مثال “#برند_من”) و سپس تمامی پست های مرتبط خود را با این هشتگ انتشار دهید.

شما می توانید در سایر صفحات مجازی خود نیز هشتگ مخصوص به خودتان را تبلیغ کنید و یا پست هایی انتشار دهید که دارای این هشتگ باشند. به این ترتیب رفته رفته هشتگ شما حالت عمومی پیدا خواهد کرد و ممکن است توسط دیگر کاربران نیز به کار برده شود.
. از هشتگ های محبوب استفاده کنید


توجه داشته باشید که پست شما در چه رابطه ای است. به عنوان مثال اگر پست شما در رابطه با نمایش یک ابزار ورزشی است، بهتر است از هشتگ های مرتبط و محبوب در این زمینه همچون “#اسپرت”،”#ورزش”،”#تناسب_اندام” و… در کپشن پست خود استفاده کنید.

این هشتگ های محبوب، روزانه توسط هزاران کاربر اینستاگرام جستجو می شوند و اگر پست شما حاوی یکی از این هشتگ ها باشد، احتمالا در لیست نمایش کاربران قرار خواهد گرفت و به این ترتیب شانس دیده شدن را خواهد داشت.
. از بخش بیوگرافی پروفایل خود نهایت استفاده را ببرید

بخش بیوگرافی یا “بیو” اینستاگرام که در صفحه پروفایل شما نمایش داده می شود می تواند حاوی اطلاعاتی در رابطه با پیج شما و همچنین آدرس وب سایت رسمی شما باشد. بهتر است این بخش را حتما با اطلاعات مناسب و جذاب پر کنید و تا حد امکان اطلاعات آن را بروز رسانی و تغییر دهید.

اگر صفحه پروفایل پیج شما دارای پویایی لازم باشد شک نداشته باشید که تعداد فالوور های شما در اینستاگرام افزایش پیدا خواهد کرد. سعی کنید در این بخش آدرس آخرین مباحث و بهترین مطالب خود را قرار دهید تا کاربر هر بار که به صفحه پروفایل شما وارد می شود، اطلاعات جدیدی را دریافت کند

معمولا تصاویر خود گویای آنچه که می خواهید هستند اما نمی توان نقش کلمات را به طور کلی فراموش کرد. از کپشن های کلیشه ای و تکراری پرهیز کنید و سعی کنید از کپشن هایی استفاده کنید که خواننده را به خود جذب کند.

کپشن های خود نه طولانی انتخاب کنید و نه خیلی کوتاه. اندازه مناسب یک کپشن میتواند بین یک تا چهار جمله کوتاه باشد. در پایان کپشن نیز از هشتگ های مناسب استفاده کرده سعی کنید تعداد آن ها بین 2 تا 6 هشتگ باشد.

کپشن پست خود را متناسب با تصویر یا ویدیویی که منتشر کرده اید، انتخاب کنید و سعی کنید حاوی عباراتی باشد که بر خواننده تاثیر مثبت گذاشته و او را مجاب کند تا تمام کپشن شما را مطالعه کند.

پیج های موفق و تاثیر گذار در صنف فعالیت خود را شناسایی کرده و از آن ها الهام بگیرید. اگر پیج شما در زمینه تولید کفش می باشد، پیج های نایک، پوما و برندهای مطرح را دنبال کنید، نوتیفیکشن های آن ها را روشن کنید تا هر زمانی که پستی جدید گذاشتند، شما مطلع شده و خیلی زود آن را در صفحه خودتان به اشتراک بگذارید.

این موضوع باعث می شود تا خیلی سریع بتوانید نیاز روز را شناسایی کرده و پست ها و یا تولیدات خود را به سمت جدیدی هدایت کنید. اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما از این روش برای افزایش فالوور های خود در اینستاگرام استفاده کنید تا با راه و روش پست گذاری صحیح آشنا شوید.

 

اگر قصد برند سازی دارید و می خواهید پست های شما از سایر پست های اینستاگرام قابل تشخیص باشد، استایل مخصوص به خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. شما می توانید پست های خود را مبتنی بر این استایل ایجاد کرده تا هر کاربری که در صفحه اکسپلور اینستاگرام پست شما را می بیند، بدون اینکه لازم باشد آن را باز کند، متوجه شود که این پست متعلق به برند شما است.

اگر شما یک صفحه تجاری یا بیزینس پروفایل در اینستاگرام داشته باشید، قطعا به آمارهای زیادی دست پیدا خواهید کرد. آمار بازدید روزانه از پیج، بازدید پست ها، کامنت های دریافتی، بیشترین ساعات بازدید، جنسیت بازدید کننده ها و رده سنی آن ها، می تواند به شما در موفقیت کسب و کارتان بسیار کمک کند.

همواره صفحه آنالیز و تحلیل پیج خود را رصد کنید و کوچکترین تغییرات را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید در مواقع حساس، بهترین تصمیم گیری ها را داشته باشید.

.

استوری اینستاگرام

امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام به جای مشاهده پست های اینستاگرام، تنها به مشاهده استوری ها می پردازند، خصوصا اگر فالووینگ های زیادی داشته باشند و نتوانند به سرعت همه پست های جدید آن ها را چک نمایند.

این موضوع سبب می شود که استوری های اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار شوند. به همین سبب یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام ، استفاده از پتانسیل استوری می باشد. سعی کنید از قابلیت های مختلفی که در استوری های اینستاگرام وجود دارد، استفاده کرده و لینک صفحه خود را در آن قرار دهید.

استوری های جذاب را منتشر کرده و از ارسال ده ها استوری تبلیغاتی پشت سر هم جدا پرهیز کنید. این عمل می تواند فالوورهای شما را شدت کاهش دهد.

ایجاد نظرسنجی، پرسش، گفتگو و باز کردن بحث های مختلف، می تواند باعث ایجاد یک تعامل مثبت میان شما و فالوورهای شما شود. پس از این موضوع استفاده کرده و سعی کنید با این روش میل شرکت در بحث ها و گفتگو ها را در کاربرانتان ایجاد کنید.

از پرسش های تکراری و کلیشه ای پرهیز کنید و در این زمینه سعی کنید خلاقیت به خرج دهید. در استوری های خود نظرسنجی های جذاب ارائه کنید و به پرسش های کاربران خود که به صورت دایرکت و یا در کامنت ها ارسال می شود، با صبر و حوصله پاسخ دهید.

همانطور که می دانید، صفحات معمولی اینستاگرام دارای امکانات زیادی برای کسب و کار ها نیستند و این موضوع می تواند به ضرر شما باشد. پس بهترین راهکار این است که صفحه معمولی اینستاگرام خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کنید.

آموزش ساختن پروفایل تجاری اینستاگرام در مباحث قبلی داده شده است و شما می توانید از این آموزش ها استفاده کنید. پروفایل های تجاری دارای قابلیت های بسیاری بوده و آمارهای جالبی را در خصوص مدیریت پیج به شما ارائه می دهند.


نویسنده : گروه همدلی
برچسب :